مقالات

جلیقه خبرنگاری و انواع آن

میدانیم هر شغلی با توجه به شرایط و محیط کاری خود دارای لباس کار مخصوص خود است. یکی از این مشاغل، شغل خاص و حرفه ای خبرنگاری است. خبرنگاران با پوشیدن جلیقه خبرنگاری از دیگر افراد تشخیص داده می شوند.

این جلیقه ها معمولا دارای ویژگی های خاصی هستند. بدون شک برای این که بدانیم چه حرفه ای باید از چه لباسی استفاده کند، ابتدا باید به شرایط و محیط کاری آنها بپردازیم. جلیقه های خبرنگاری در اصل یکی از لباس های مخصوصی هستند که برای تبلیغ نوع فعالیت استفاده می شود.

مسلما استفاده از یک جلیقه برای تبلیغات موسسه ها و شرکت های مختلف، به شدت می تواند مورد توجه قرار بگیرد. از این رو تمام کارکنان مراکز خاص با استفاده از جلیقه خبرنگاری که دارای لوگوی کسب و کار نیز هستند، حرفه و فعالیت خود را به دیگران معرفی می کنند.

همچنین افرادی که به دنبال آن هستند تا شرکت و محصولات خود را در معرض دید دیگران قرار دهند، از جلیقه استفاده می کنند. اما این جلیقه ها دارای ویژگیهای خاصی بوده که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

جلیقه لباس کار

یکی از انواع لباس کار ، جلیقه خبر نگاری است.

 

 

مهمترین ویژگی های جلیقه خبرنگاری

هر لباس کاری باید دارای ویژگی های خاصی باشد و این موضوع درباره جلیقه خبرنگاری نیز صدق میکند، هر جلیقه ای باید دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد باشد.از جمله مهمترین  این ویژگی ها میتوان به جنس، نوع پارچه، نوع چاپ و ماندگاری اشاره کرد.

همیشه هزینه ای که برای کارهای تبلیغاتی مختلف در نظر گرفته می شود حائز اهمیت است. اما مسئله مهمی که باید به توجه بیشتری داشته باشید برگشت سرمایه ای است که برای تبلیغات در نظر گرفته اید. مثلا افرادی که در زمینه تولید جلیقه فعالیت دارند، بسیار به هزینه و کیفیت اهمیت می دهند.

به طور کلی باید گفت که در کارهای تبلیغاتی ممکن است هزینه ای که در ابتدای کار صرف می کنیم زیاد به نظر برسد، اما اگر تبلیغات هدفمند و مناسبی داشته باشیم حتما برگشت سرمایه ی بسیار خوبی خواهیم داشت.

به همین دلیل همواره سعی میکنیم که به کیفیت محصولاتی که برای تبلیغات استفاده می کنیم اهمیت دهیم و از جنس و نوع پارچه ای استفاده کنیم که کیفیت بالایی داشته باشد.

همچنین باید به این موضوع هم توجه داشته باشید که با توجه به نوع کار و حساسیت آن خبرنگاران ممکن است در مکان های مختلف از این لباس استفاده کنند به همین دلیل مهم و ضروری است که از لباس هایی استفاده شود که فرد در آنها احساس آرامش داشته باشد زیرا اگر غیر از این باشد در عملکرد و کارآن تاثیر منفی زیادی خواهد گذاشت.

از این رو باید همیشه به دنبال جنس و نوع پارچه ای باشیم که کیفیت بالایی داشته باشد و در عین حال قیمت مناسبی را برای ما در بر داشته باشد.

از سوی دیگر جلیقه خبرنگاری یکی از لباس های خاصی است که برای موسسه های مختلف طراحی و تولید میشود به هر حال اگر در لباس احساس آرامش نداشته باشیم این موضوع میتواند بر روی عملکرد ما تاثیرگذار باشد.

این لباس های خاص در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند. بیشتر برای تولید جلیقه ها از پارچه هایی با جنس کتان 100 درصد پنبه، پلی استر پنبه، ویسکوز فلامنت و … استفاده می شود.

ژیله خبرنگاری یا کاور خبرنگاری در اصل در دو مدل طراحی و تولید می شود. در مدل اول این جلیقه ها به صورت چهار جیب بوده و با پارچه های کجراه از جنس ویسکوز فلامنت طراحی و تولید می شوند. اما مدل دوم جلیقه های خبرنگاری به صورت هشت جیب بوده و معمولا آنها را با پارچه های 100 درصد کتان پنبه تولید می کنند.

این جلیقه ها را می توان بر حسب نوع سفارش و سلیقه افراد، در رنگ های مختلف تولید کرد. از سوی دیگر امکان چاپ و گلدوزی بر روی جلیقه ها وجود داشته و می توان نام سامانه خبرنگاری را بر روی لباس حک کرد. برخی از نمونه های جلیقه خبرنگاری سفارشی را می توانیم چنین معرفی نماییم:

 سفارش فولاد

سفارش موسسه خیریه

خبرنگاری موسسه میماس و ….

 

جلیقه چهارجیب سفارشی روبیکا

سفارش جلیقه چهارجیب روبیکا

جنس جلیقه خبرنگاری

لباسکار های خبرنگاران در جنس پارچه و طرح های مختلفی تولید میشوند. اما از مهمترین جنس های آنها می توانیم به، پلی استر، پنبه، فلامنت و ویسکوز اشاره داشت.

انواع ژیله های خبرنگاری

جلیقه های خبرنگاری در دو طرح و مدل تولید و طراحی می شوند، در نوع اول این لباس ها دارای چهار جیب و از جنس ویسکوز تولید می شوند، اما در نوع دیگر این لباس ها به صورت 8 جیب و از پارچه 100 درصد کتان تولید می شوند.

می توانیم این لباس ها را با توجه به نوع سلیقه یا سفارش افراد در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید کنیم، حتی می توانیم روی آنها را با استفاده از چاپ یا گلدوزی، طرح یا آرم شرکت را حک کنیم.

جمع بندی

در این مطلب در مورد انواع جلیقه های خبرنگاری صحبت کردیم. اگر شما هم دنیال مدل دلخواه هستید می توانید با کارشنان فروش در ایمن ابزار نیک تماس بگیرید. تولیدی ایمن ابزار نیک با بیش از چندین دهه فعالیت در حوزه لباس کار توانسته است نظر مشتریان زیادی را جلب کند. برای خرید لباس کار یا جلیقه خبرنگاری به صورت عمده نیز می توانید همین حالا اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *