مقالات

 راهنمای خرید جلیقه خبرنگاری یقه دار

 راهنمای خرید جلیقه خبرنگاری یقه دار

امروزه جلیقه‌ها بسیار متنوع‌تر و گسترده‌تر از گذشته بوده و برای نیازهای مختلفی مورداستفاده قرار می‌گیرند. بسیاری از افراد جلیقه‌ها را تنها به‌قصد داشتن استایلی متفاوت بر تن می‌کنند؛ این در حالی است که برخی افراد به دلیل شغل و شرایط کاری خود می‌بایست از جلیقه‌ها بهره ببرند. با این تفاسیر تهیه‌کردن جلیقه‌ای مناسب و استاندارد امر مهمی به‌حساب می‌آید. در این مطلب قصد داریم شما عزیزان را برای خریداری جلیقه خبرنگاری راهنمایی کرده و اطلاعات مفیدی را در اختیارتان بگذاریم. با ما همراه باشید…

جلیقه خبرنگاری چیست؟

قبل از هر چیز می‌بایست با چیستی این سبک از جلیقه‌ها آشنا شویم. باید بدانید که برخلاف اسم این جلیقه‌ها، آن‌ها تنها برای شغل خبرنگاری مورداستفاده قرار نمی‌گیرند. جلیقه یقه دار خبرنگاری پوششی است که افراد می‌توانند از آن هم در فصول گرم و هم در فصول سرد سال بهره ببرند.

همچنین یقه موجود بر روی این جلیقه‌ها از افراد در برابر سوزش آفتاب و حتی سرمای زمستان محافظت می‌کند. ناگفته نماند که از این جلیقه برای تبلیغات غیرمستقیم برندها نیز می‌توان استفاده کرد که روشی ساده و پرکاربرد به‌حساب می‌آید.

  • جنس و کیفیت جلیقه عواملی مؤثر در انتخاب بهترین جلیقه یقه‌دار خبرنگاری:

همان‌طور که در بخش اول مطلب نیز گفته شد، برخی افراد از جلیقه‌ خبرنگاری به‌عنوان پوشش کاری بهره می‌برند. افرادی مثل خبرنگاران و عکاسان که دائماً در حال جنب‌وجوش در سطح شهر بوده و به فعالیت فیزیکی زیادی مشغول می‌شوند، به این جلیقه‌ها احتیاج خواهند داشت.

به همین دلیل است که برای خرید جلیقه‌های یقه‌دار خبرنگاری می‌بایست به نکات متعددی توجه کرد. در واقع عوامل مهمی برای خرید این دست از جلیقه‌ها وجود دارند که عبارت‌اند از:

مسلماً اولین نکته‌ای که باید در خرید هر نوع لباسی به آن توجه کرد، جنس و کیفیت آن است. ارزش کلی یک جلیقه یا هر لباس کار دیگری، به جنس و نوع دوخت آن بازمی‌گردد. در نتیجه اولین موردی که باید به آن توجه کنیم نیز همین موضوع است. جلیقه‌های خبرنگاری در جنس‌های مختلفی تولید شده و هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند.

جنس جلیقه‌ها به دو مورد پارچه‌ای و پلی‌استر تقسیم‌بندی می‌شود. همچنین برای تولید آن‌ها از پارچه‌هایی مثل سی هفتاد، ترگال، کج‌راه، هفتاد سی، کتان و… نیز بهره می‌برند. بهترین جلیقه‌ها برای فصل سرما، جلیقه‌های یقه‌داری هستند که در تولید آن‌ها از پلی‌استر استفاده شده است. می‌توانید از این جلیقه‌ها در کنار عناصر دیگری مثل هودی بهره برده و استایل خودتان را بسازید. نگران نباشید، ساختن استایل‌های جذاب با جلیقه آن‌قدرها هم کار سختی نخواهد بود؛ می‌توانید برخی از آن‌ها را از روی پیراهن نیز بپوشید. فراموش نکنید که انواع کلاه‌دار و بدون کلاه هم برای این جلیقه‌ها در بازار وجود دارد.

جلیقه خبرنگاری چیست؟

انواع مدل جلیقه‌های یقه‌دار خبرنگاری

دومین موردی که باید برای خرید مدنظر داشته باشید، مدل جلیقه موردنظرتان است. در واقع این موضوع به انتخاب خود شخص بستگی دارد که می‌خواهد از جلیقه‌ها چه استفاده‌ای داشته باشد. به‌طورکلی جلیقه‌ها به چند مدل خاص و منحصربه‌فرد تقسیم می‌شوند که عبارت‌اند از:

جلیقه تبلیغاتی یا خبرنگاری:

این جلیقه‌ها باهدف تبلیغ برندهایی مشخص به تولید رسیده و بر روی آن‌ها لوگو برند را چاپ می‌کنند. پارچه این جلیقه‌ها به ویسکوز فلامنت معروف بوده که رنگ خود را از دست نمی‌دهد.

جلیقه شبرنگ:

جلیقه‌های خبرنگاری شبرنگ یکی از پراستفاده‌ترین نوع جلیقه‌ها در مشاغل حساس هستند. نیروهای امداد، کارکنان شهرداری، نیروهای انتظامی و… از کسانی هستند که از این جلیقه‌ها بهره می‌برند. نیاز به گفتن نیست که این جلیقه‌ها نور را منعکس کرده و برای افرادی مناسب هستند که در شب کار کرده و نیاز به جلب‌توجه سایر افراد دارند.

جلیقه کتان:

شاید بتوان گفت که جلیقه‌های کتانی محبوب‌ترین نوع جلیقه در میان مردم هستند. این جلیقه‌ها که از الیاف گیاه طبیعی کتان تولید می‌شوند، طول عمر بیشتری نسبت به سایر جنس‌ها دارند. از دیگر مزیت‌های این نوع جلیقه می‌توان به قابلیت عبور هوا از آن اشاره کرد.

جلیقه کلاه‌دار و بدون کلاه:

از دیگر مدل‌های جلیقه یقه‌دار خبرنگاری می‌توان به انواع کلاه‌دار یا بدون کلاه آن اشاره کرد. همان‌طور که می‌دانید، انواع کلاه‌دار جلیقه‌ها برای آب‌وهوای بارانی، برفی و سرد بسیار کاربردی و مناسب هستند. همچنین از جلیقه یقه‌دار بدون کلاه می‌توان در آب‌وهوای پاییزی و متعادل بهره برد. فراموش نکنید که برای خرید جلیقه خبرنگاری ابتدا باید به نیاز شخصی خود توجه کرده و سپس نسبت به نیازتان مدل مناسب را انتخاب کنید.

انواع دوخت جلیقه‌های خبرنگاری

مورد دیگری که باید هنگام خرید به آن توجه کنید، نوع و کیفیت دوخت است. به‌طورکلی دوخت جلیقه‌ها به دو حالت تقسیم‌بندی می‌شود؛ دوخت پیمانکاری و دوخت مهندسی. اگر به دنبال کیفیت دوخت تمیز و استاندارد هستید، پیشنهاد می‌کنیم جلیقه‌ای را خریداری کنید که به روش دوخت مهندسی به تولید رسیده است. این نوع دوخت نسبت به دوخت پیمانکاری تمیزتر بوده و ارزش و زیبایی جلیقه را بیشتر می‌کند.

  راهنمای خرید اینترنتی جلیقه

اگر قصد خریداری جلیقه یقه‌دار خبرنگاری را دارید، نه‌تنها می‌توانید آن را به‌صورت حضوری تهیه کنید، بلکه می‌توانید سفارشتان را به‌صورت آنلاین و اینترنتی نیز به ثبت برسانید. کافی است سایز، رنگ، مدل و تمامی مشخصات محصول موردنظرتان را انتخاب کرده و سپس سفارشتان را به ثبت برسانید.

  کلام آخر

فراموش نکنید که برای داشتن خریدی مطمئن، باید به نکات گفته شده توجه کرده و آن‌ها را رعایت کنید. قبل از هر چیز به کیفیت و جنس جلیقه خبرنگاری توجه کرده و موارد دیگر را هم در ذهن خود نگه دارید. همچنین برای ثبت سفارش جلیقه به‌صورت اینترنتی، بهتر است به نظرات خریداران محصول توجه کنید. با این کار می‌توانید از تجربیات آن‌ها نیز بهره برده و خرید بهتری را تجربه کنید.

تولیدی لباس کار نیک با چندین دهه کار و ارائه انواع لباس کار هم اکنون به مامی آشنا در بازار شناخته شده است. برای سفارش می توانید همین حالا از طریق شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *