مقالات

مزایای کلاه تبلیغاتی

کلاه تبلیغاتی

مزایای کلاه تبلیغاتی چیست؟ چرا از پوشاک تبلیاتی استفاده کنیم؟ احتمالا دیر یا زود به این باور خواهید رسید که دنیای تبلیغات، از پخش تراکت، نصب بیلبورد و یا حتی تلویزیون فراتر رفته و هر روز باب جدیدی از تبلیغات بر روی مشتریان و کارفرمایان گشوده می شود. با گسترش دنیای تبلیغات، هدایای تبلیغاتی نیز پا در این عرصه بزرگ گذاشته اند و هم اکنون، بخش بزرگی از دنیای تبلیغات را به خود اختصاص داده اند.

لباس کار سفارشی، تیشرت تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی، سویشرت تبلیغاتی، شال تبلیغاتی و … از جمله جدیدترین راه های تبلیغاتی هستند که تاثیر فراوانی در دنیای تبلیغات دارند. در این مقاله از تولیدی لباس کار نیک، شما را با مزایای کلاه تبلیغاتی آشنا خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال خرید کلاه تبلیغاتی یا به دنبال بهترین هدایای تبلیغاتی برای نوروز 1403 هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

کلاه تبلیغاتی چیست؟

کلاه تبلیغاتی در واقع نوعی کلاه کتان، پارچه ای و یا فلامنت لبه دار است که لوگو و یا نام تجاری یک برند، بر روی آن چاپ و یا گلدوزی شده است. در واقع کلاه تبلیغاتی یکی از تاثیرگذارترین هدایای تبلیغاتی موجود در بازار است که طرفداران بسیاری دارد.

معمولا شرکت‌های تبلیغاتی و بازاریابی لوگو و یا نام شرکت را در قسمت پیشانی کلاه لبه دار چاپ و یا گلدوزی می نمایند. چرا که در صورت چاپ لوگو در این ناحیه، تعداد افراد بیشتری تبلیغ را مشاهده خواهند نمود. البته در این میان برخی کارفرمایان ترجیح می‌دهند که از قسمت پشت کلاه برای تبلیغ استفاده کنند که این مسئله به سلیقه و استراتژی خاص آنها بستگی دارد.

کلاه تبلیغاتی چیست؟

جنس کلاه تبلیغاتی

جنس کلاه تبلیغاتی معمولا از کتان و یا فلامنت بوده که این جنس به درخواست کارفرما قابل تغییر می باشد. در مجموعه تولیدی لباس کار نیک می توانید کلاه تبلیغاتی مورد نظر خود را در جنس، رنگبندی و طرح دلخواه خود خریداری نمایید و طرح یا نوشته نورد نظر خود را بر روی آن چاپ و یا گلدوزی نمایید.

کاربرد کلاه تبلیغاتی

معمولا کارخانجات و کارگاه ها، رستوران ها، شرکت های خدماتی، نصب و گارانتی، پمپ بنزین ها و سالن های زیبایی، بیشترین طرفداران خرید کلاه تبلیغاتی هستند. چرا که یکی از مزایای کلاه تبلیغاتی، معرفی برند در بهترین نوع ممکن است.

۵ مزایای کلاه تبلیغاتی چیست؟

بی شک نمی توان تمامی مزایای کلاه تبلیغاتی را در یک مقاله بیان نمود. اما در ادامه ۵ نمونه از اصلی ترین مزایای کلاه تبلیغاتی را برای شما نام خواهیم برد:

سفارش کلاه با توجه به بودجه: یکی از بهترین مزایای خرید کلاه تبلیغاتی این است که شما می توانید، با توجه به میزان بودجه خود، جنس و نوع کلاه خود را انتخاب کنید. ایمن ابزار نیک دست شما را در انتخاب کلاه تبلیغاتی به کلی باز گذاشته است. شما می توانید نوع کلاه، جنس کلاه، طرح کلاه و حتی نوع چاپ و یا گلدوزی کلاه را نیز با توجه به بودجه خود انتخاب کنید.

ماندگاری بالا: احتمالا تا به حال با هزینه های بالای بیلبوردهای تبلیغاتی مواجه شده اید. این هزینه ها در صورتی است که تبلیغ شما برای مدتی محدود، در دید همگان قرار می گیرد و پس از پایان زمان قرارداد، هیچ کس با برند و یا نام مجموعه شما مواجه نخواهد شد. خرید کلاه تبلیغاتی این امکان را به شما می دهد که با یک بار خرید، روزها، ماه ها و حتی سال ها نام برند خود را در شهرهای مختلف تبلیغ نمایید.

امکان چاپ و یا گلدوزی طرح دلخواه: شما هنگام سفارش کلاه تبلیغاتی، این امکان را دارید که طرح دلخواه خود را در قسمت های مختلف کلاه چاپ و یا گلدوزی نمایید.

مزایای کلاه تبلیغاتی چیست

قابل استفاده برای تمامی افراد: کلاه تبلیغاتی عضو هدایای تبلیغاتی است که هم بانوان و هم آقایان می توانند از آن استفاده کنند. چرا که کلاه های تولید شده توسط مجموعه تولیدی لباس کار ایمن ابزار نیک یونیسکس بوده و از این رو هم بانوان و هم آقایان می توانند از آن استفاده نمایند.

قیمت ارزان: یکی دیگر از مزایای کلاه تبلیغاتی، قیمت مناسب و ارزان آن می باشد. قیمت کلاه تبلیغاتی در مقایسه با کارایی و ماندگاری آن بسیار مناسب می باشد. چرا که شما تنها با پرداخت یکبار هزینه، می توانید سال ها از آن کلاه برای تبلیغات خود استفاده کنید.

کلاه تبلیغاتی ایمن ابزار نیک

در مجموعه تولیدی لباسکار می‌توانید انواع کلاه تبلیغاتی، کلاه نقابدار، کلاه کتان، کلاه فلامنت و … را در رنگبندی و تعداد دلخواه سفارش دهید و محصول خود را در اسرع وقت، با بالاترین کیفیت دریافت نمایید. دقت نمایید که حداقل میزان سفارش کلاه تبلیغاتی در ایمن ابزار نیک ۱۰ عدد بوده و شما می‌توانید در تعداد بالاتر، تخفیف‌های هیجان‌انگیزی دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *