مقالات

نحوه انتخاب تیشرت تبلیغاتی مناسب

نحوه انتخاب تیشرت تبلیغاتی

نحوه انتخاب تیشرت تبلیغاتی چگونه است؟ اصلا چرا تیشرت تبلیغاتی؟ تی‌شرت تبلیغاتی یک پارچه بسیار اساسی در استراتژی‌های تبلیغاتی است. این تی‌شرت‌ها معمولاً دارای طراحی‌های منحصر به فردی هستند که شامل کلمات، طرح‌های هنری، تصاویر یا لوگوی تجاری می‌شوند. از این طریق، برندها و سازمان‌ها می‌توانند با ارتقای شناخت برند و تبلیغ محصولات یا خدمات خود، در ذهن مخاطبان تأثیرگذار باشند.

تی‌شرت‌های تبلیغاتی می‌توانند ابزاری موثر برای ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان و پتانسیل‌های جدید باشند. از این رو، استفاده از تی‌شرت‌های تبلیغاتی در راستای کارهای برندسازی و افزایش فروش، به‌خصوص برای سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ، امری بسیار حیاتی و مؤثر است. تیشرت های تبلیغاتی را می توانید در تولیدی لباس کار نیک به راحتی سفارش دهید.

4 نکته انتخاب تیشرت تبلیغاتی

تبلیغات با تیشرت بخشی از صنعت تبلیغاتی کشور است. شما می توانید مشتریان زیادی را از طریق پیراهن تبلیغاتی یا تیشرت بدست آورید. پیام تبلیغاتی شما بر روی لباس تبلیغاتی می توانند قدرت تجارت شما را به گوش مشتریان برسانند. در این مقاله می کوشیم تا روش های تبلیغ با یک تی شرت را برای شما به زبان ساده بازگو کنیم.

نکته اول: لوگو
لوگوی شرکت خود را برای چاپ روی تیشرت طراحی کنید. بهتر است با انواع چاپ روی پارچه از تولید تیشرت مشاوره بگیرید. اینکه چه نوع چاپ و یا گلدوزی برای بهتر نشان دادن لوگوی شما بر روی تیشرت و یا لباس مناسب است. از طریق شرکت های تولید کننده تیشرت می توانید با انواع پارچه فانریپ، ساده پنبه ای، تیشرت جودون، تیشرت فلامنت و تیشرت ملانژ آشنا شوید و کیفیت آنها را مقایسه کنید و با توجه به بودجه خود از بین انواع پارچه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید انواع چاپ سیلک بر روی پارچه های فلامنت و ویسکوز و تیشرت اسپان ممکن است و انواع گلدوزی ها بر روی سایر پارچه ها امکان پذیر می باشد. البته دوام گلدوزی لوگو در شستشو بیشتر خواهد بود.

لوگو

نکته دوم: شعار تبلیغاتی

انتخاب شعار تبلیغاتی شما که می تواند بر روی تیشرت اجرا شود. شعار تبلیغاتی می تواند حتی تصویری جالب باشد که به جذب مشتری منجر شود. تصویری بزرگ با گرافیک زیبا که خود برای بیننده سوال برانگیز باشد و حس کنجکاوی بیننده را در مورد تجارت شما تحریک کند.

نکته سوم: انتخاب مصرف کننده

انتخاب مصرف کننده تیشرت. اگر شما برای مشتریان خود تیشرت تبلیغاتی سفارش می دهید بایستی آنها را رده بندی کنید اینکه قرار است خانم ها اون تیشرت ها را بر تن کنند یا آقایان و یا اینکه مخاطب شما کودکان هستند و یا نوجوانان. هر نوع پوشیدنی برای تبلیغات موثر است چه پیراهن باشد یا مانتو شال و یا حتی شنل بازی برای کودکان. خلاقیت در نوع انتخاب پوشاک تبلیغاتی یکی از موثرترین گام های تبلیغاتی است.

نکته چهارم : انتخاب مشتریان هدف

لزوماً مصرف کنندگان با مخاطبین هدف یکی نیستند. زمانی که یک شرکت تولیدی دارویی با اهدای روپوش لوگودار به کارکنان داروخانه برند خود را تبلیغ می‌کند، مشتریان داروخانه هستند که به عنوان مخاطبین اصلی هدف قرار میگیرند. در نظر داشته باشید که تبلیغات بر روی لباسکار، تیشرت ،پیراهن ، لباس کار و تیشرت مردانه هر نوع پوشیدنی یک تبلیغات متحرک در بین مردم است منتها با هزینه های بسیار پایین تر از تبلیغات متحرک تلویزیونی.

نتیجه گیری

در این مطلب در مورد تیشرت های تبلیغاتی و نکاتی برای انتخاب آن ها صحبت کردیم برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی حتما با شماره های درج شده در سایت تولیدی لباس کار نیک صحبت کنید. تیشرت تبلیغاتی با پارچه مناسب را می توان به عنوان تیشرت کار در فصل گرما نیز استفاده کرد یا روی تیشرت کار لوگو را چاپ کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *