مقالات

نکات و راهنمایی کامل خرید روپوش پزشکی

روپوش پزشکی

روپوش پزشکی، که به آن روپوش آزمایشگاهی نیز گفته می‌شود، لباسی است که اغلب پزشکان، متخصصین و مسئولین آزمایشگاه ها در محیط های مختلف به تن می‌کنند. این روپوش نوعی لباسکار بوده که باعث حفاظت از لباس افراد می‌شود. در این مقاله از تولیدی لباس کار، به چند نکته مهم پیش از خرید روپوش پزشکی، اشاره خواهیم نمود. پس تا انتها همراه ما باشید.

روپوش سفید پزشکی

از گذشته تا به امروز، همواره پزشکان را با روپوش های سفید مشاهده کرده‌ایم. به طوری که روپوش سفید، به عنوان نمادی از پزشکان شناخته شده است. اغلب پزشکان به هنگام معاینه بیماران، این روپوش را به تن می‌کنند تا از لباس خود محافظت کنند. علت استفاده از رنگ سفید در روپوش های پزشکان این است که این رنگ زودتر آلودگی‌ها را نشان می‌دهد و به راحتی نیز قابل تمیز شدن است.

البته به گفته روانشناسان، رنگ سفید از لحاظ روانی نیز بهترین رنگی است که پزشکان می‌توانند به تن کنند. چرا که این رنگ اطمینان بیماران را نسبت به تمیزی و پاکیزگی محیط معاینه جلب خواهد کرد.

بیشتر بخوانیدمعرفی انواع لباس یکبار مصرف پزشکی و بیمارستانی

نکات مهم هنگام خرید روپوش پزشکی

پیش از خرید روپوش پزشکی، بهتر است به نکات زیر توجه کنید.

جنس لباس پزشکی: توجه به جنس روپوش پزشکی، یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که پیش از خرید باید به آن توجه کرد. چرا که جنس لباس پزشکی باید بگونه‌ای باشد که سریعا بو نگرفته و پس از شستشوهای مکرر، حالت خود را از دست نداده و آسیب نبیند. معمولا این لباس‌ها با الیاف پنبه، کتان یا پلی‌استر ساخته می‌شوند تا بتوانید آن‌ها را در دمای بالا شستشو داده و به آسانی تمیز نمایید.

مدل روپوش پزشکی: برخلاف تصور برخی افراد که فکر می‌کنند روپوش پزشکی، یک روپوش ساده سفید است و مدل خاصی ندارد، این روپوش دارای مدل‌ها و طرح‌های مختلفی می‌باشد. روپوش پزشکی جیب‌دار، روپوش پزشکی چهار جیب، روپوش پزشکی زیپ‌دار، روپوش پزشکی سه دکمه، روپوش پزشکی کتی، روپوش پزشکی یقه‌ایستاده، روپوش پزشکی دو یقه و … از انواع روپوش پزشکی هستند که هر متخصص می‌تواند با توجه به سلیقه خود، یکی از آن‌ها را انتخاب نماید.

طرح روپوش پزشکی: احتمالاً بارها پزشکانی را با روپوش‌هایی جز رنگ سفید مشاهده نموده‌اید. اینکه روپوش پزشکی به رنگ سفید شناخته می‌شود، دلیل بر آن نیست که پزشکان حق پوشیدن روپوش‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف را نداشته باشند. بسته به مرکز درمانی و بخش محل کار، پزشکان می‌توانند از روپوش‌هایی در رنگ‌های مختلف استفاده کنند. برای مثال: پزشکانی که در بخش کودکان مشغول به فعالیت هستند، اغلب به دنبال خرید روپوش‌هایی با طرح‌های بچگانه و کارتونی می‌باشند. پزشکانی که در این بخش‌ها مشغول به فعالیت هستند، معمولا با پوشیدن روپوش‌های رنگی، به رفع استرس و ترس در کودکان کمک می‌کنند.

قد روپوش پزشکی: هنگام خرید روپوش پزشکی، حتماً به قد آن توجه کنید. امروزه روپوش‌های پزشکی در قدهای مختلف تولید و عرضه می‌شوند. مجموعه تولیدی ایران پوشاک، انواع روپوش‌های پزشکی را در قدها و طرح‌های مختلف، تولید می‌نماید. شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را با کمترین قیمت در ایران پوشاک خریداری نمایید.

سایز روپوش پزشکی: پیش از خرید روپوش پزشکی، حتماً به سایزبندی آن توجه کنید. چرا که این روپوش‌ها در سایزها و قواره‌های مختلف تولید می‌شوند و شما باید متناسب با سایز خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. سایزبندی برخی از انواع روپوش‌های پزشکی به صورت جذب بوده و این مدل برای افرادی که به دنبال روپوش‌های تنگ و جذب هستند مناسب می‌باشد. اما در عوض برخی از روپوش‌های پزشکی در سایزهای بگ و کمی گشاد‌ تولید می شوند و برای افرادی که به دنبال خرید لباس های گشاد هستند، مناسب هستند.

نکات مهم هنگام خرید روپوش پزشکی

راهنمای نگهداری روپوش پزشکی

پس از خرید روپوش پزشکی، آشنایی با روش‌های حفظ و نگهداری روپوش به شما کمک می‌کند که به بهترین شکل از روپوش خود مراقبت کنید. برخی از این روش‌های نگهداری عبارتند از:

– لکه‌های روی لباس پزشکی را به محض آلوده شدن پاک کنید.
– سعی کنید چند روپوش پزشکی برای خود تهیه نمایید.
– سعی کنید هفته یک الی دوبار روپوش خود را بشوید.
– حتما روپوش پزشکی خود را جدا از سایر لباس‌ها بشویید.
– قسمت یقه و آستین روپوش‌های پزشکی را جداگانه با صابون بشویید.
– سعی کنید روپوش خود را با آب داغ شستشو ندهید. زیرا آب داغ باعث ماندگاری لکه و کاهش عمر پارچه می‌شود.

راهنمای خرید روپوش پزشکی از تولیدی لباس کار نیک

جهت خرید روپوش پزشکی ایران پوشاک مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا وارد وب‌سایت ایران پوشاک شوید و تمامی مدل‌ها با دقت نگاه کنید.
  • مدل، جنس، رنگ و تعداد مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • سپس با دفتر فروش ایران پوشاک تماس بگیرید و روپوش پزشکی خود را سفارش دهید.

روپوش پزشکی از کجا بخرم؟

مجموعه تولیدی ایران پوشاک، تولید کننده انواع روپوش پزشکی، روپوش آزمایشگاهی، گان، اسکراب و .. است. شما می توانید در این مجموعه محصول مورد نظر خود را با کمترین قیمت خریداری نمایید.

قیمت روپوش پزشکی چقدر است؟

قیمت روپوش پزشکی به جنس پارچه، نوع مدل و طرح آن بستگی دارد. شما می توانید در مجموعه ایمن ابزار نیک باکیفیت ترین و ارزان ترین روپوش پزشکی و انواع لباس کار را خریداری نمایید. جهت اطلاع از قیمت و خرید روپوش پزشکی، با دفتر فروش تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *