مقالات

ویژگی های بهترین لباس آشپزی

لباس آشپزی

خرید بهترین لباس آشپزی یا لباس کار رستورانی، یکی ازدغدغه های اصلی سرآشپزان و کارکنان داخل آشپزخانه است. چرا که لباس آشپزی نوعی لباس کار  بوده که افراد روزانه حداقل ۸ ساعت آن را به تن دارند. از این رو توجه به کیفیت، جنس و راحتی لباس آشپزی، اهمیت بالایی دارد. در این مقاله از تولیدی لباس کار نیک، شما را با ویژگی های بهترین لباس آشپزی آشنا خواهیم کرد.

لباس آشپزی چیست؟

لباس آشپزی لباسی است که سرآشپزان، و کارکنان داخل آشپزخانه معمولا آن را به تن می کنند. از گذشته تا به امروز اغلب سرآشپزان هنگام آشپزی، از یک روپوش سفید ساده و یا پیش بند سفید ساده استفاده می کردند. البته امروزه این لباس ها با ظاهری متفاوت تر، جنسی بهتر و ایمنی بالاتری تولید می شوند. علت استفاده از رنگ سفید در روپوش های آشپزی این است که این رنگ زودتر آلودگی‌ها را نشان می ‌دهد و به راحتی نیز قابل تمیز شدن است. البته به گفته روانشناسان، رنگ سفید از لحاظ روانی نیز بهترین رنگی است که سرآشپزان می توانند به تن کنند. چرا که این رنگ اطمینان مشتریان را نسبت به تمیزی و پاکیزگی غذا و محیط جلب خواهد کرد.

لباس آشپزی

انواع لباس آشپزی

روپوش آشپزی انواع مختلفی دارد که در ادامه به شما معرفی خواهیم نمود:

  1. روپوش آشپزی مردانه
  2. روپوش آشپزی زنانه
  3. روپوش آشپزی دکمه دار
  4. روپوش آشپزی زیپ دار
  5. روپوش آَشپزی یقه دار

ویژگی های بهترین لباس آشپزی

حال نوبت آن رسیده است که شما را با ویژگی های بهترین لباس آشپزی آشنا کنیم. برتری روپوش های آشپزی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه تمامی آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

جنس مرغوب: بی شک اولین گزینه برای انتخاب بهترین لباس آشپزی، توجه به جنس لباس می باشد. جنس روپوش آشپزی باید مرغوب بوده و به گونه ای باشد که سریعا بو نگرفته و پس از شستشوهاس مکرر، آسیب نبیند. از این رو جنس مرغوب، یکی از ویژگی های بهترین لباس آشپزی می باشد.

دوخت عالی: یکی دیگر ویژگی هایی که بسیار پراهمیت می باشد، توجه به کیفیت دوخت روپوش آشپزی است. روپوش سفید آشپزی باید بسیار خوش دوخت بوده و راحتی لازم را هنگام کار به سرآشپز بدهد. اگر روپوش آشپزی دارای بهترین جنس باشد، ولی دوختی تمیز و اصولی نداشته باشد، هنگام کار، راحتی را از افراد خواهد گرفت.

رعایت استانداردهای لازم: شاید برایتان کمی عجیب باشد که روپوش سفید آشپزی، دارای اصول و قوانین خاصی می باشد. برای مثال: آستین‌های این لباس معمولا بلندتر از سایر لباس ها دوخته می‌شوند تا مانع از پاشیدن روغن داغ و یا مواد دیگر به دست های شوند. همچنین جلوی لباس سرآشپز معمولا دولایه بوده تا از بدن او در مقابل حوادث احتمالی (مانند: ریختن غذای داغ) جلوگیری کند. دکمه های این لباس معمولا از جنس پلاستیک بوده و به هیچ عنوان از دکمه های آهنی برای رپوش آشپزی استفاده نمی شود.

ویژگی های بهترین لباس آشپزی

قیمت روپوش آشپزی

به طور کلی قیمت روپوش آشپزی به پارامتر های متفاوتی بستگی دارد. از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت روپوش های آشپزخانه می توانیم به: کیفیت و نوع پارچه ای، شکل و طرح روپوش، رنگ پارچه و … اشاره نماییم. البته شما می توانید جهت اطلاع از قیمت روپوش آشپزی مورد نظر خود، با دفتر فروش لباس آشپزی ایران پوشاک تماس بگیرید.

هنگام خرید روپوش آشپزی ارزان قیمت به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام خرید و سفارش لباس آشپزی به نکات زیر توجه نمایید:

خرید مستقیم از درب کارخانه: دقت نمایید که برای ثبت سفارش و خرید بهترین لباس آشپزی، حدالامکان واسطه ها را حذف کنید و خرید خود را از درب کارخانه انجام دهید. مجموعه تولیدی ایران پوشاک، با تولید و دوخت انواع لباس آشپزی، تمامی واسطه ها را از میان برداشته است. شما می توانید در این تولیدی باکیفیت ترین لباس ها را با ارزان ترین قیمت سفارش دهید.

قیمت ارزان: از آن جایی که مدیریت هزینه یکی از اصلی ترین ارکان های تمامی تولیدی های رستوران ها می باشد، خرید روپوش آشپزی ارزان یکی از مهم ترین نکاتیست که باید به آن توجه کرد.

کیفیت مناسب: از آنجایی که لباس آشپزی، لباسی است که افراد حداقل ۸ ساعت در روز آن را به تن می کنند، باید دارای کیفیتی مناسب بوده و به افراد احساس راحتی بدهد.

معرفی کارگاه تولیدی لباسکار نیک

ما در کارگاه تولیدی ایمن ابزار نیک، در محیطی حرفه ای و دوستانه در کنار پیشرفته ترین دستگاهای دوخت، چاپ و گلدوزی، اقدام به تولید انواع محصولات اعم از:

تیشرت یقه گرد
تیشرت یقه دار (پولوشرت)
کلاه نقابدار
کلاه بافت
کاپشن
هودی
انواع سویشرت
شلوار اسلش
لباسکار
لباس آتش نشانی
روپوش پزشکی
روپوش آشپزی
لباس فرم مدارس
تیشرت تبلیغاتی
پولوشرت تبلیغاتی
و …
می نماییم. تمام تلاش ما این است که محصولاتی تولید و عرضه کنیم که در کنار قیمت مناسب، دارای بالاتری کیفیت نیز باشند. ما به شما این اطمینان را می دهیم که تمامی محصولات تولید شده توسط کارگاه نیک، در گذر زمان دچار رنگ پریدگی و بورشدگی نمی شود و مدت ها پس از استفاده، همانند روز اول باقی خواهد ماند. در ایمن ابزار نیک خرید مستقیم از درب کارخانه تولیدی را تجربه کنید.

راهنمای خرید بهترین لباس آشپزی از نیک

  1. جهت خرید لباس آشپزی ایمن ابزار نیک مراحل زیر را انجام دهید.
  2. ابتدا وارد وب سایت ایران پوشاک شوید و تمامی مدل ها با دقت نگاه کنید.
  3. مدل، جنس،رنگ و تعداد مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  4. سپس با دفتر فروش ایران پوشاک تماس بگیرید و روپوش آشپزی خود را سفارش دهید.

سوالات متداول خرید لباس آشپزی

برای خرید بهترین لباس آشپزی به کجا مراجعه کنم؟
مجموعه تولیدی ایران پوشاک، ارائه دهنده انواع روپوش آشپزی، کلاه آشپزی، لباس سرآشپز و … است. شما می توانید جهت خرید لباس سرآشپز، وارد وب سایت ایمن ابزار نیک شده و پس از مشاهده نمونه کارها، طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

برای خرید روپوش آشپزی ارزان قیمت چکار کنم؟
شما می توانید با خرید از درب کارخانه و یا تولیدی، واسطه ها را حذف کرده و ارزان ترین روپوش آشپزی را خریداری نمایید. در مجموعه تولیدی ایمن ابزار شما می توانید خرید خود را مستقیما از درب کارخانه انجام دهید و محصول خود را با کمترین قیمت تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *