مقالات

بهترین هدایای تبلیغاتی برای نوروز 1403

بهترین هدایای تبلیغاتی برای نوروز 1403

با نزدیک شدن به روزهای پایان سال، اغلب شرکت ها، موسسات و کارخانجات ها به دنبال خرید بهترین هدایای تبلیغاتی برای کارکنان و کارگران خود هستند. هدایای تبلیغاتی یا همان هدایای سازمانی، از آن دسته هدایایی هستند که کارفرمایان به بهانه های مختلف مانند: عید نوروز، روزمادر، روز پدر، روز معلم و … به کارمندان خود می دهند. این دسته از هدایای تبلیغاتی علاوه بر این که نوعی هدیه برای افراد به حساب می آیند، جنبه تبلیغاتی نیز دارند.

هدایای نوروزی می‌توانند شامل انواع: البسه تبلیغاتی، خوراکی ها، یادبودها، کتاب ها و … باشند. از این رو کارفرمایان می توانند با توجه به نیاز و بودجه خود، یکی از آن ها را انتخاب کنند

در این مقاله از ایمن ابزار نیک، قصد داریم تا چند نمونه از بهترین هدایای تبلیغاتی برای نوروز ۱۴۰۲ را به شما معرفی کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

۵ نوع از بهترین هدایای تبلیغاتی برای نوروز

از آنجایی که هدایای تبلیغاتی تاثیر بسیاری در معرفی بیزینس و برند شما دارند، انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه ۵ نوع از تاثیرگذارترین هدایای تبلیغاتی که می توانند در نوروز ۱۴۰۲ تبلیغات بیزینس و برند شما را انجام دهند را معرفی خواهیم کرد.

تیشرت تبلیغاتی

یکی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی که امروزه مورد توجه و استقبال بسیاری قرار گرفته است، تیشرت تبلیغاتی است. این محصول از آن دسته هدایای تبلیغاتی است که تاثیر بسیاری در دنیای تبلیغات دارد. تصور کنید که اگر برخی از کارکنان، تیشرت تبلیغاتی مجموعه شما را در تعطیلات نوروز به تن کند و به مسافرت و تفریح بپردازد، چند نفر، در چند نقطه از ایران، با مجموعه شما آشنا خواهند شد؟

این مثال گویای تاثیر بسیار زیاد این نوع از هدایای تبلیغاتی است.

بهترین هدایای تبلیغاتی برای نوروز

کلاه تبلیغاتی

از آنجایی که سر، بالاترین قسمت بدن است، کانون توجه نیز می باشد. با توجه به علم روانشناسی، در صورت رویارویی با فردی جدید، اولین قسمتی که مورد توجه قرار می گیرد، سر و صورت می باشد. با توجه به این نکته، اهمیت استفاده از کلاه تبلیغاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی نوروزی، مشخص می شود.

شما می توانید برای تبلیغات بیزینس و برند خود، اقدام به تولید کلاه تبلیغاتی برای کارمندان و یا حتی اطرافیان آن ها کنید. تصور کنید فردی در یک جمع دوستانه، هنگامی که زیر آفتاب قرار دارد، کلاه نقابدار تبلیغاتی مجموعه شما را به سر بگذارد. قول می دهم که توجه ۸۰ درصد افراد موجود در جمع، به کلاه و برند شما جلب خواهد شد. از این رو توصیه می شود که کلاه تبلیغاتی را در دسته هدایای تبلیغاتی نوروزی خود قرار دهید.

در مقاله مزایای کلاه تبلیغاتی بیشتر در مورد این موضوع صحبت کرده ایم برای اطلاعات بیشتر آن را مطالعه کنید یا برای راهنمایی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

شال و روسری تبلیغاتی

اگر در شرکت و یا مجموعه خود، با بانوان همکاری دارید، شال و روسری تبلیغاتی می تواند گزینه خوبی برای تبلیغاتی شما باشد. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که برند های معروفی مانند: گوچی، ارمس، شنل، پرادا و … چرا اقدام به تولید شال و روسری نموده اند؟

بله درست است! تاثیرگذاری بسیار بالای تولید شال و روسری تبلیغاتی، موجب شده تا برندهای بزرگ دنیا، اقدام به تولید آن ها نمایند. از این رو می توان شال و روسری تبلیغاتی را در دسته بهترین هدایای تبلیغاتی نوروز قرار داد.

ساک پارچه ای

احتمالا بارها و بارها پس از خرید از یک مجموعه یا فروشگاه، خریدهای خود را در کیسه های نایلونی که نام آن فروشگاه بر روی آن چاپ شده است قرار داده اید. به نظر شما ایراد این کار کجاست؟ ایراد کار آنجاست که استفاده از کیسه های نایلونی تاریخ انقضا دارد و ممکن است پس از یک الی دوبار استفاده، دچار رنگ پریدگی و یا پارگی شوند. اما به نظر شما راه حل این مشکل چیست؟

استفاده از ساک پارچه ای این مشکل را حل خواهد کرد. شما می توانید با یکبار تولید ساک پارچه ای، برای هفته ها، ماه ها و گاها سال ها برند خود را تبلیغ کنید. چرا که ساک های پارچه ای نسبت به کیسه های نایلونی مقاومت بالاتری داشته و چنانچه در مجموعه ای معتبر تولید و چاپ شوند، دچار رنگ پریدگی نخواهند شد.

هدایای تبلیغاتی نوروز را از کجا خریداری کنیم؟

مجموعه تولیدی ایران پوشاک ارائه دهنده بهترین هدایای تبلیغاتی اعم از: تیشرت تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی، شال و روسری تبلیغاتی، ساک پارچه ای تبلیغاتی و … می باشد. شما می توانید سفارشات خود را با خیالی آسوده به دست این مجموعه بسپارید و محصولات ارزشمندی به همکاران خود هدیه دهید.

راه های خرید هدایای تبلیغاتی چیست؟

تنها کافیست به وب سایت ایمن ابزار نیک مراجعه نموده و پس از مشاهده نمونه کارها، با شمارهای درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

قیمت هدایای تبلیغاتی چقدر است؟

با توجه به سلیقه و نوع انتخاب شما، قیمت هدایا متفاوت خواهد بود. توصیه می شود برای کسب اطلاعات دقیق تر، با دفتر فروش تولیدی لباس کار نیک تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *